جواب دندان شکن
تاریخ فراموش شده

 بعد از حمله ی اعراب به ایران، عربی از مرد پارسی پرسید: چرا زنان شما حجاب ندارند؟! مرد پارسی گفت: حجاب زنان ما پلک چشمان مردان ماست.



نظرات شما عزیزان:

اجی فرشته
ساعت12:09---14 فروردين 1391
جوابتم واقعا دندان شکن بود کیف کردم ایول

اجی فرشته
ساعت12:07---14 فروردين 1391
درود دوباره اره واقعا هیچی نمی فهمه .به منم خوش گذشت اما بعد از این که اومدیم خونه به نامزدم میگم من یادم رفت سبزه گره یزنم اونم میگه اااااا منم یادم رفت کلی خندیدم حالا تو سبزه گره زدی یا نه؟؟؟؟؟؟؟

هانیه
ساعت20:05---11 فروردين 1391
سلام .خیلی خیلی خوشم اومد عجب جوابی بودا!

سعید
ساعت17:38---10 بهمن 1390
چراغ ِ کنار ِ تخت خواب را نگاه کن

ایستاده

سر افکنده

دست ها از بازو بریده

خواب را نگــــــاه می کند


از دور

تنها نگـــــــــــاه می کند

در خواب


به امید ِ صبح

که خاموش اش کند.

باید به این احساس تبریک گفت.کارت خوبه.استفاده بردم.به منم سر بزنی خوشحال میشم.با نظرات ارزندت میتونم وبلاگمو بهتر کنم.من که از وبلاگت خوشم اومد.مرسی


جوجو
ساعت17:29---10 بهمن 1390
ایول!

جوجو
ساعت17:29---10 بهمن 1390
ایول!

afshin
ساعت15:17---10 بهمن 1390
سلام
از محتوای وبلاگت خوشم اومد و خیلی خوشحالم که به تاریخ ایران و کوروش بزرگ علاقه داری .
من لینکت کردم اگه وقت کردی من رو هم لینک کن .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 8 بهمن 1386برچسب:, توسط امیررضا و پوریا |